خانه / ورق کامپوزیت / قیمت ورق کامپوزیت آلکواستون

قیمت ورق کامپوزیت آلکواستون

ورق کامپوزیت آلکواستون با قیمت های مختلفی در بازار موجود است که قیمت اصلی اصلی این محصول از کارخانه بسیار مقرون بصرفه می باشد.
ورق های کامپوزیت ایرانی از انواع متعددی با برند های مختلف تشکیل شده اند. برخی از ورق های کامپوزیت بصورت وارداتی در بازار نمای ایران موجود بوده و برخی دیگر بصورت تولید داخلی در بازار نمای ساختمان ها موجود است. برند های ایرانی ورق کامپوزیت امروزه با کیفیتی تولید می شوند، که توانسته اند با برند ها خارجی و وارداتی قابل رقابت باشند.

ورق کامپوزیت آلکواستون

برند آلکواستون Alcostone یکی از برند های مطرح داخلی ورق کامپوزیت است که در کشور ایران تولید می شود. کیفیت و تنوع در نوع تولیدات این شرکت موجب شده است تا بسیاری از فعالان صنعت ساختمان، از برند های خارجی و وارداتی اجتناب کرده و به سمت برند ایرانی آلکواستون روی آورند.

ورق کامپوزیت آلکواستون
ورق کامپوزیت آلکواستون

قیمت ورق کامپوزیت آلکواستون

ورق کامپوزیت آلومینیوم آلکواستون با توجه به اینکه در داخل کشور ایران تولید می شوند، از قیمت بسیار مناسبی برخوردارند. این ورق ها با بهره گیری از تکنولوژی ساخت مدرن، بسیاری از هزینه های گزاف را کاهش داده و موجب صرفه اقتصادی در قیمت تمام شده محصول شده است.

تولید کنندگان ورق ایرانی غالبا از تکنولوژی های مدرن دنیا جهت تولیدات خود استفاده کرده اند که این مزیت سبب مقرون بصرفه بودن ورق ها برای کارفرمایان ساختمان شده است.

نمایندگی ورق کامپوزیت آلکواستون

شرکت سنگشیر پارس با نام تجاری آلکواستون جهت دسترسی راحتر مشتریان در اغلب نقاط ایران نمایندگی فروش ایجاد کرده است. این استراتژی فروش به کارفرمایان و فعالان نمای ساختمان کمک می کند تا از هزینه های ایاب و ذهاب و حمل محصول صرفه جویی نمایند.
محصولات آلکواستون جهت نمای داخلی و خارجی ساختمان ها بکارگیری می شوند. این نماها از مزیت های بسیار زیادی برخوردار بوده می توان از متداول ترین آنها استحام بالا، نصب آسان و قیمت بسیار مناسب نام برد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
جهت مشاوره در امور خرید و فروش این محصول با ما در ارتباط باشید:

  کارشناس فروش: خانم مهندس ساکی

موبایل: 1356-227-0935
   تلفن: 7077-4423-021

   کانال تلگرام: بازار ورق های کامپوزیت ایران

  پشتیبانی واتساپ: admin
   پشتیبانی تلگرام: admin

   آدرس دفتر فروش مرکزی: تهران-ستارخان بعد از فلکه اول صادقیه بین اسدی و خسرو ساختمان 631 واحد 8

حتما ببینید

نمای کامپوزیت

مرکز خرید کامپوزیت ساختمان در انواع مختلف

مرکز خرید کامپوزیت ساختمان در انواع مختلف و عرضه بهترین نمونه ها و طرح های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button0935-227-1356